Czy czekam na The Sims 4?

 Witam ciepło :) Po długiej przerwie wróciłam. Niestety przeciwności losu - choroba i zepsuty laptop uniemożliwiły mi pisanie na blogu.  A wiele się działo... Kobieta z brodą wygrała Eurowizję, fanki Kwiata groziły Polsatowi, ponieważ ich idol nie przeszedł do finału. O tym napiszę później, teraz wróćmy do tematu.
 Po wielu dodatkach do The Sims 3 szykuje się The Sims 4. Wiele dziewcząt w moim wieku nie może się doczekać. A ja, jako osoba, która grała poprzednie części czekam na tą grę? Moja odpowiedź brzmi - NIE! Dlaczego? Zapraszam do tekstu.
 Moja przygoda zaczęła się kilka lat temu pod koniec drugiej klasy. Na imprezie u kolegi miałam okazję zobaczyć The Sims 2. Bardzo mi się spodobało. Mój kolega mi pożyczył wraz z dodatkiem ,,Nocne Życie''. Niestety, dodatek nie działał, ale i tak bawiłam się przy grze świetnie. Spędziłam przy niej tyle czasu, że zapominałam co się dzieje na zewnątrz. Ogrom możliwości, humor. Jak zapowiedzieli The Sims 3 to nie mogłam się doczekać. Gazety serwowały mi zapowiedzi. ,,Otwarty świat''; ,,Możemy uczestniczyć w pracy Sima'' to jedne z obiecywanek twórców. Na dodatek mogliśmy się spodziewać The Sims 2 + ulepszone i nowe elementy. Niestesty, z obiecywanek mało co się spełniło. Świat nie był do końca otwarty, a w pracy (i to tylko w nowych) mogliśmy dopiero uczestniczyć w dodatku Kariera. Było jeszcze multum rzeczy, które obiecywali, ale nie zrealizowali, albo nie do końca wyszło. Dodam, że wycięli wiele rzeczy z podstawki The Sims 2 np. łuki ślubne. Grafika też nie powala, a tnęła się przy dobrych kompach. Widać, że łasi na kasę i znowu zrobili klikanaście dodatków i akcesorii, żeby wydusić kasę z młodych dziewcząt. Szkoda, że zmarnowali potencjał gry. Z The Sims 4 będzie to samo. Grafika nie do końca będzie dobra (ale jest lepiej niż w trójce), emocji będzie mało, albo nie zawsze będzie pokazane. To tak jak z Watch i "super grafą" czy hackowanie KAŻDEGO profilu. Ogółem mówiąc czwórka będzie lepsza od trójki, ale nie przebije legendarności dwóch pierwszych części.
Plusem zbliżającej się premiery czwartej części są obniżki na dodatki do 3. Przy grze z wieloma dodatkami, akcesoriami i modami można się nieźle bawić ;) A jedynkę i dwójkę można bez problemu ściągnąć za darmo. Pozdrawiam. Pa!

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz