Liebster Blog Awards


Liebster Blog Award (LBA) - otrzymuje się ją od innego blogera/blogerki, która uznał/a, że "dobrze wykonałaś/eś robotę". Przyznawana jest blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, ma służyć rozpowszechnianiu. Gdy otrzymasz taką nagrodę, Twoim zadaniem jest odpowiedzenie na 11 pytań zadanych przez osobę, która Cię nominowała, a następnie nominujesz kolejne 11 blogów i zadajesz własne 11 pytań. Nie możesz nominować bloga, który nominował Ciebie.
Nominowała mnie Opowiadania szalonej dziewczyny. Dziękuję ślicznie, a teraz moje odpowiedzi na pytania. 
1. Jak długo prowadzisz bloga?
Blog założyłam w marcu 2014 roku i tego samego dnia, co został utworzy został opublikowany pierwszy post.
2. Czytasz książki? Jak tak, to jakie?
Owszem, czytam. Różne, ale głównie młodzieżowe, romanse oraz fantasy.
3. Czy marzysz o zostaniu zawodową pisarką?
Raczej nie, pisanie traktuję jako hobby, a nie jako sposób, by zarobić na życie.
4. Czy jest postać książkowa, w której chciałabyś coś zmienić?
W konkretnej to nie, ale w wielu postaciach irytuje mnie przesadna idealność i z chęcią bym to zmieniła.
5. Co sprawia, że książki są tak fantastyczne?
 To, że pobudzają wyobraźnię, przenoszą nas do interesujących miejsc i zdarzeń w niskiej cenie, inspirują mnie do tworzenia dzieł oraz to, że poruszają wiele problemów.
6. Ulubiony pisarz/pisarka?
Trudi Canavan. 
7. Cechy ludzi, których nie lubisz i dlaczego.
Bez wątpienia fałszywość, na której nie można zbudować zaufania. Oraz ignorancja dla bliźnich, która często mnie dotyka...
9. Czym jest dla ciebie miłość i przyjaźń?
Najpiękniejsze uczucia, które są tak wyjątkowe, że obdarzam nimi tylko nielicznych. 
10. Czego słuchasz? 
Słucham wszystkiego oprócz disco polo, lecz najbardziej lubię muzykę epicką, celtycką, klasyczną, indie pop oraz soundtracki z moich ulubionych gier.
11. Gdzie chcesz mieszkać w przyszłości?
W dużym mieście, gdzie jest dostęp do wszystkiego i jest się bardziej "anonimowy". Ale gdybym miała rodzinę to wielka willa w zacisznym miejscu.

Nie bawię się w takie zabawy, lecz nie zaszkodzi odpowiedzieć na kilka pytań. Nie będę nominować blogów, bo nie obserwuję ich sporo i nie wiem kto by odpowiedział na moje wypociny... Pozdrawiam serdecznie :*


Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz