Nareszcie wakacje!!!

Witam wszystkich ciepło :) Post miałam napisać wcześniej, ale nastąpiły kłopoty z internetem. Wreszcie po długim, trudnym roku szkolnym nastąpiły wakacje. U mnie świadectwo z paskiem, średnia 4.9 czyli jestem z siebie bardzo zadowolona. Mimo, że nowa szkoła i chodzący do mojej klasy uczniowie są super to jednak cieszę się z czasu na wypoczynek. Pomimo tego, że nie wyjeżdżam to porobię rzeczy, na które nie miałam czasu - porysuję i pomaluję rysunki (już dziś zakupiłam koszulki do segregatora, w którym przechowam moje "dzieła"), spędzę więcej czasu z rodziną, pływać w wodach basenu, przejdę parę gier i pooglądam parę seriali, zrobię porządek na półkach, poczytam książki, które nie są lekturami oraz popstrykam parę zdjęć. Już w sobotę wyszłam o 5 rano, a to jedno z owoców wyjścia z domu:
  Także popiszę parę utworów, bo jestem bardzo zainspirowana paroma rzeczami. Oto jeden z moich wierszyków o wietrze. Zainspirował mnie obraz na dole:
Co to jest wiatr?
 Dla jednych przeszkadzający czynnik,
 a dla innych niezbędny do pracy.
 Dla mnie to zupełnie co innego...
 Bo to młoda piękność
 o bladej cerze jak mleko.
 Z długimi, falowanymi włosami.
 Ubrana w sukienkę trochę poszarpaną.
 Dotyka nas swoimi dłoniami.
 Łaskocze swoimi paznokciami.
 Całuje głowę chłodnymi ustami...

 Oczywiście będę pisać na blogu. Mam wiele pomysłów na tematy i wiele na nie rozmyślałam. Będę polecać strony internetowe itp. 
 Pewnie wielu osobom wydaje się, że wakacje w domu to wielka nuuuuda. Dla mnie nie. Ja nawet wolę spędzić je w domu, ale wyjazd na jeden dzień może być ciekawy. Może jak najmłodszy członek rodziny nie będzie narzekał to wyjedziemy nad morze.
 W te dni życzę wam pogody, zdrowia, ciekawych przeżyć i porządnej regeneracji, by wypoczęty i zrelaksowany wrócić do pracy. Pa!  
 



Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz