Dlaczego uwielbiam Lindsey Stirling?

 Dlaczego kocham jej twórczość? Dlaczego zarażam wszystkich tą miłością? Jak zaczęła się przygoda związana z jej utworami? Tutaj znajdziecie na to odpowiedź.
 Bo jest słodka? Bo jest urocza? Nie odmówię jej urody, ale nie jestem Directionką czy Kwiatonatorką. Nie lubię idola tylko dlatego, że ładnie wygląda. Uwielbiam ją, ponieważ nauczyła mnie wiele rzeczy. Po pierwsze - nie poddawać się. Pomimo tego, że odpadła w półfinale amerykańskiego ,,Mam Talent'' z negatywną krytyką jurorów to nadal tworzy piękną muzykę. Na dodatek zwyciężyła z anoreksją. Po drugie, że można wyrwać się ze stereotypów i pokazać, że skrzypce to nie nudny instrument. Przy okazji zachęciła wiele osób do nauki gry na skrzypcach. Po trzecie jest bardzo inteligentną, skromną, religijną i zwariowaną osobą z dystansem do siebie. Nie boi się wyznawać swojej wiary, a czasem dodaje bardzo mądre i życiowe wpisy. Potrafi śmiać się z siebie.  Po czwarte jej utwory i teledyski są wielką inspiracją nie tylko dla mnie. Wiele jej fanów tworzy ciekawe rysunki i grafiki.
  Moja przygoda związana z Lin zaczęła się od fanowskich stron Assassin Creed i Lany Del Rey. Na fanpage fanów asasynów w 2012 r. w grudniu znalazłam cover Lindsey ,,Assassin Creed''. Utwór bardzo mi się spodobał, ale szybko zapomniałam o niej. Wiosną 2013 r. na ''lanowej'' stronie znalazłam link do "Transcedence". Utwór i teledysk przypadł mi do gustu, ale znowu to samo jak przy ,,Assassin Creed''. Dopiero po utworze ,,Song to Caged Bird'' zaczarowała mnie. Od tego momentu jestem Stirlingite :)   
 Dwa razy odwiedziła Polskę. Pierwszy raz w ,,Dzień Dobry w TVN'', a drugi raz podczas gali ,,Zwykły bohater''. 13 października po raz trzeci nas odwiedzi - koncert w Torwarze. Bilety można kupić Go-Ahead, Ebilet.pl, Eventim.pl, Ticketpro.pl oraz w sklepach sieci Empik, Media Markt i Saturn. Bilet kosztuje 120 zł (płyta) lub 130 zł (siedzenie). Miejsca mają być nienumerowane. Ja mam zamiar pojechać wraz z przyjaciółką, tylko szukamy wśród bliskich odpowiedzialnych opiekunów. I trzeba być przez cały rok grzeczny :P
 Lindsey zapowiedziała swój nowy album pt. ,,Shatter me''. Tłumacząc na polski ,,Potłucz mnie'' 29 kwietnia premiera w USA. Utwory, które będę się znajdować:
1.Beyond The Veil
2. Mirror Haus
3. V-Pop
4. Shatter Me Featuring Lzzy Hale
5. Heist
6. Roundtable Rival
7. Night Vision
8. Take Flight
9. Ascendance
10. We Are Giants Featuring Dia Frampton
11. Swag
12. Master of Tides
Mam nadzieję, że się nie rozczaruję. Ale po genialnym utworze Beyond The Veil mam duże oczekiwania. Jeśli ktoś nie słuchał to polecam. https://www.youtube.com/watch?v=Qg7L0OQiN78 Okładka prezentuje się następująco:
 Mi się bardzo podoba. Lin wygląda przecudnie, a okładka pasuje do tytułu i utworów, które wychodzą poza stereotypy.
Może wy chcecie się wypowiedzieć na temat tej osoby? Zapraszam serdecznie do komentowania. Miłego tygodnia życzę i wszystkim ślę pozdrowionka :)


























































Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz